11.16.2011

Mer Chicago

Livet rullar på här i Chicago. Eller semestern borde jag säg. Life is good! Imon ska vi göra det sista i stan, vilket blir till att bara flyta omkring. Idag hade vi en skönhets dag och gick och gjorde våra naglar tillsammans med en tjej som Em känner här. Fint, fint nu inför våran helg i NYC! En vecka kvar tills vi flyger hem imon. Blandade känslor nu asså.. Hur kommer det kännas när jag väl kör upp på uppfarten hemma.? Se min familj, släkten och vännerna. Ett år är en lång tid. Ikväll gjorde vi pannkakor till familjen här, de blev grymt goa! Svensk mat såhär innan hemfärden. Jag har berättat för er att när för mycket har hänt så vet jag aldrig vad jag ska skriva. Och tro mig att mycket har hänt. Detta är den bästa resan man någonsin kan göra. En månad i USA att göra va fan man vill. Om jag kunde ha en sån varje år skulle mitt liv vara perfekt. Helst med Em för hon och jag är perfekta resevänner. DOCK är hon sämst på att vara uppe sent. Själv är jag en nattuggla. Just nu är klockan inte ens 10 och hon däckar snart. Kul för mig. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar