11.10.2011

Vi lever.

Vi lever och jag måste bli bättre på detta. Nu är vi i Florida, eller aa vi ska lämna i morgon. Tiden här har varit riktigt fin. Fint väder, en fin bränna, pool häng, Disney World, skratt, drinkar, god mat, hyr bil och en massa annat. Ja Orlando får tummen upp av mig. Jag hade dunnat gå in på alla detaljer men då kommer detta sluta med en novell.. Imon ska vi checka ut och hoppas på att inte behöva betala mer. Det visade sig att vi hade bokat en dag för lite.. OPS. Haha vi har karma efter oss. Så vi hoppas på en flygresa utan förseningar eller att de skulle tappa bort våra bagage. Håller tummarna. Imorgon är vi i Chicago vilket ska bli himla kul. Vi ska bo hos en kompis till Emelie, ska bli skönt att slippa hotell, hostel och sånt skit. Höhö. I förrgår hittade jag en av Lolas nappar i min fika. (!!!) Som om att lämna dem inte var svårt nog. Är jag skum om jag behåller den?? Tror det, men nu skiter jag i det för den ligger nerpackad i väskan. haha. Nu ska jag umgås lite med min pingla Emelie innan vi ska sova. Hon e kanon, min Emelie.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar