11.21.2011

NEW YORK

Det känns såå bra att vara tillbaka här. Kan man annat än att älska denna staden? Jag vill bo här. Allt, allt är amazing. Nu är jag sent ute med att blogga ( som vanligt). Men än så länge har vi mest vandrat omkring på gatorna. Helgen bestod av fest! Vi åkte hem till en av Emelies polare som hade fyllt år ute på Long Island och sen efter det drog vi in till city där vi hamnade i VIP kön. Allt annat den kvällen förblir hemligt, men kul hade vi!! Sen kom söndagen. FY FAN. Inte var det bakfulla utan detta var nog en 24 timmar influensa. Jag började spy på eftermiddagen och sen fortsatte det heeela dagen. Det var bestämt att jag och Emelie skulle  åka ut till Long Island.  När vi gick till tåg stationen, var jag tvungen att gå in och spy på  Starre, sen på tågstationen och sen ytligare hemma hos Emelies familj!! Ursch vilken hemsk dag. Idag mådde jag bättre och har kunnat äta lite. Men idag fick Emelie det.. Så först sen eftermiddag kom vi ut och fick se oss om och få lite frisk luft. Så ikväll gick vi på bio och såg den nya twillight. Den var helt ok. Nu är vi tillbaka på hostelt för att ladda upp krafterna och bilder på facebook. Imon kommer bli en bättre dag och vi ska gå och åka skridskor!! Ska bli såååå fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar