8.08.2011

Fast.. Ganska ointressant

Idag har mamman varit hemma hela dagen så vi har hjälpts åt så att säga.. Jag föredrar mest att vara ensam med flickorna om jag får välja. Då känns det inte som om man har någon som sitter och kolla på en och granskar. Men vi fick gjort en massa runt huset och i trädgården där vi har fixat för flickorna och mig. Jobbade super sent idag och kommer göra samma imon. Jag jobbar ihop mina timmar nu så att jag inte behöver jobba hela fredagen då Emelie är här och vi ska göra en massa myyyys. Så slitet nu är värt det. Kvällen avslutades med att mamman hade köpt hem en stor pack med kak deg som de blandade i glass som efterrätt. Fokusera på beachen inför CA.... Annars har inget roligt hänt idag faktiskt. Och min kamera.. Ja den har någon av flickorna gömt så har letat halva kvällen efter den. KUL! Den måste hittas.  

Litet p.s Snackade med min fina kusse Karro idag och för några dagar sen med Flay min " chef" haha. Underbart att skype finns!! Mamma din tur imon<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar