8.14.2011

Hon kom , hon sågs, hon åkte..

Hur ska jag börja. Det har varit en helt underbart fantastisk tid att ha Emelie här! Inte alls visste jag hur mycket vi hade gemensamt och inte visste jag att hon måste varit en tvilling till mig som kom bort på bb eller något. Nu när hon åkt känns det bara tomt. Vill inte säga att jag har hemlängtan men jag ser verkligen fram emot när tiden är slut och jag får träffa denna underbara tjejen igen!

I onsdags började jag med att åka och hämta henne från flygplatsen. Efter det kastades hon direkt in i mitt jobbpass och Makenzie avgudade henne. Jag hade kunnat gå och lägga mig och sova för Emelie hade helt klart kollen och var väldigt populär här. På kvällen grillade hela familjen hamburgare och hade glass. Emelie och jag tog en runda kring Canterwood och jag visade henne hur jag bor/bort. Resten av kvällen var det mys och massor av snack i mitt rum. På torsdagen tog vi med tjejerna till Zoo och de var ovnligt hur lätt allt går när man har en extra hjälpande hand.. Soligt och fint hade vi hela dagen med så kunde inte blivit bättre. Efter jobb dagen var slut åkte vi och åt thai mat och efter det gick vi på bio. Vi såg Crazy Stupid Love vilken var helt okej. På fredagen jobbade jag bara morgonen och efter det fick vi chansen att ligga vid poolen lite och bara slappa några timmar innan vi åkte hem och gjorde oss ordning för att dra in till Tacoma. Vi drog till The mall där vi shoppade lite och sen åt vi på Bjs. Jag visade Emelie Coldstone vilket var en stooor hit! Lördagen var fullspäckad! Efter en frulle på starbucks så drog vi till Southcenter och shoppade, sedan vidare för sightseen i Seattle och sen tillbaka till Tacoma Mall för att göra en pedikyr och för  att äta. Sen drog vi en runda till target  innan vi till slut drog hem. Då hade vi varit på språng i 12 timmar! Galet roligt hade vi. Idag gick jag upp 5.30 för att köra Emelie till flygplatsen. Kändes himla sorligt att släppa av henne men det var inte utan spänning efter allt som har att vänta oss.






Saknar dig redan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar