8.03.2011

Snygg?

Bra dag! Poolen mesta dels.. Jag och flickorna var i hela dagen typ. Underbart att få leka med dem där. Sen började min zumba idag. SKIT kul!! Läraren är världens skönaste och jag fick världens work out. Hade Tami med min vilket gjorde det hela ännu roligare för hon har ingen takt känsla alls. Och nej jag är inte elak för det var hon som berättade. Och kolla på henne var extemt kul. Men fick en massa ny energi efter den klassen och jobba på kvällen efter det gick som smort. Idag har jag känt mig så grymt snygg och väl doftande. Först har jag inte duschat sen i förrgår, sen var jag i poolen hela dagen,kommer hem på med träningskläder, svettigt zumpa pass och sen lite mer jobb på det. Nu är jag nyduschad och redo för imon. Nu kanske ni undrar varför jag berättar hur äcklig jag är? JOO för de flesta känner mig nog som tjejen som aldrig går utan smink eller plattången. Men hon finns icke kvar. Varje dag stiger jag upp och går ner och börjar min dag. Så om vi inte åker någonstans på dagen brukar jag ha myskläder på mig hela dagarna och absolut inget smink. En härlig känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar