8.01.2011

Blank

Mindre chock jag fick nu när jag faktiskt kollade igenom min blogg och insåg att de två senaste inläggen, alltså lördag och söndag inte blivit publicerade! ORKA. Hade två mycket bra och långa inlägg. Så får la börja snabbt med att berätta om min helg. I fredags var jag ute och åt med några tjejer här och sen åkte vi hem och kollade film. En riktigt mys fredag! Sen lördag hängde jag med Celine och hennes familj till deras båtställe där vi fiskade krabbor ( enooorma) badade och massa annat kul. Underbart solig dag! Började jobba senare på kvällen och tjejerna var som änglar. Vi lekte också ute innan det vara dags för sängen. Efter det hyrde jag en film på tvn och låg där och slappade resten av jobb passet. Senaste tiden här har varit svår. Känner att det börjar bli svårare och svårare för mig. Är ganska väl redo att åka hem nu antar jag. Sen igår berättade mamman att jag nu ska börja jobba kvällar istället. Roligt. Hej då allt socialliv jag har här.. Så början på min dag idag var inte rolig. Men det blev bättre och ikväll hade jag ett möte med föräldrarna där jag berättade att jag inte kände min helt nöjd med de nya tiderna. Vi ändrade på det i alla fall nu i augusti. Har ju typ bara två veckor kvar nu innan jag åker iväg 10 dagar och innan Emelie kommer hit. Älskar verkligen när man har massa roligt att se fram emot! Imon ska jag förhoppningsvis börja en ny klass med. Zumba! Två gånger i veckan i 4 veckor sen är den klassen över. Men behöver verkligen alla timmar jag kan få nu. Ringde in tills skolan idag för att höra med dem om när nästa termin börjar. 19 september!! Typ bara en månad innan jag ska hem. Galet mycket klasser kommer det att bli den månaden känner jag. Men nu ska jag läsa och sen sova, imon är en ny dag och en dag närmare min resa!

Bilder från helgen









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar