8.09.2011

Imonimonimon

Kommer Emelie!! Jag längtar ihjäl mig typ. Åh en annan svensk själ i detta hus. Underbart. Idag har dagen rusat förbi med 10,5 timmars jobb med en timmes paus för min zumba klass. Hard work work. Skypade med moder ikväll och hon kommenterade att jag inte är lika pigg på bloggen längre.. Detta kan jag erkänna stämmer, men just nu jobbar jag efter ett djävuls schema vilket leder till en ganska liten stund av social tid och framför allt tid att sitta och göra långa inlägg. Och när jobbet är slut då däckar jag i sängen. Mitt liv är en enda stor fest! Men jag ska försöka bättra mig men vet inte om det blir under tiden Emelie är här då jag ska försöka vara en bra värdinna för mig hus gäst.

Bilder!



 Lola tyckte faktiskt det var roligt på stranden.. Trots att det inte syns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar