8.19.2011

bajs

VÄNNER! Jag hatar blogger.com! har inte kunnat skriva på hela veckan då varje gång jag loggar in så har det bara stått och laggat.HATA. Jag försökte googla det men hittade inget. Testade att googla datanörd behövs!! men inget kom upp.. Klockan är ju tjugo i ett på natten. Jag och mamman har precis varit och hämtat hem B från flygplatsen. Han har varit i Utah en vecka nu. På vägen dit åt vi upp hela asken med merci som Emelie gav dem som tack,så tack Emelie det smakade fint! Är därför hög på socker nu och kan inte somna. Dock ledig imon fast ska ändå upp med tuppen för måste fixa med allt inför söndag!! Vet inte hur jag ska reagera, vill typ bara gråta, är såååååå jääääävla taggad! Lovisa, Johan och Linus är redan påväg. Asså det är påväg hit till mig, tvärs över jorden. Jag är lycklig.Veckan har varit otroligt seg efter att Emelie lämnat mig och att vara ivrig inför min semester. Men nu har i alla fall sommaren verkligen kommit hit. Mellan 25-30 grader hela denna veckan och varje dag har jag och flickorna varit ute och ätit lunch på olika ställen. Mest i den stora parken. Makenzie har varit på summer camp på mornarna så har bara haft Lola då. Därför har jag bestämt att imon ska Makenzie och jag ha en date! Måste nämligen springa några ärenden i Tacoma på morgonen så jag frågade om jag inte kunde få ha med henne. Känns bara som vi inte fått  mycket tid denna veckan och snart ska jag vara borta 10 dagar. Så hon är jätte spänd nu inför imon och jag har lovar henne lunch och manikyr! Såå lätt med ett barn. Just nu är mitt huvud fyllt med reseplanering. Inget får glömmas. Jag kommer btw inte ha med mig min dator och har inga planer på att försöka hitta internet cafe överallt så ni får vara utan mig i 10 hela dagar. Men lovar att uppdatera er varje dag nu i helgen tills jag åker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar