8.07.2011

nyvaken..

Vaknade nyss. Klockan är nu här halv 12 på kvällen.. Satte mig vid datorn redan vid 8 ikväll, och somnade. Borde ha anat det imed att jag var uppe 05.55 i morse. Denna helgen har varit massor av jobb då jag har haft flickorna över natten. De var underbara och vi har haft jätte roligt men  mycket sömn får man inte. Helgen avslutade jag med att åka hem till Malin idag och bara snacka och sola. Är oerhört lycklig över vännerna jag har skaffat här. Det är som om jag var tvungen att lämna min trygga Falkenberg för att finna dem här! Något var meningen med det och jag kan inte vara lyckligare.. Ímon kommer bilder från helgen och mer detaljer om så önskas. Denna veckan kommer bli helt fantastisk underbar för Emelie kommer och jag kan inte vara gladare!! Vi ska snacka, skratta,planera, sightseena, shoppa, kraaaaamas, fnissa,sova, och äta. Hon kan inte komma i en sämre period, hon är så himla behövd! Nu ska jag försöka somna om vilket inte lär bli några problem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar