9.02.2011

Om igen.

Nu är jag hemma igen. Hemma efter de bästa dagarna ever med de finaste människorna som finns. Våran resa har varit hur bra som helst och jag ville aldrig att den skulle ta slut. Men allt roligt har ett slut. Tänker inte gå in på detalj om min resa. Mest för att den var 10 dagar lång och det skulle krävas ca 3 timmar av non stop skrivande.. Men jag har sett och upplevt massor. Att säga hej då igår var väldigt tår fyllt och extremt svårt. Men vet att jag har den svåraste perioden över och nu är det bara 2 månader innan jobbet här är över. På tal om jobb så började jag kl 7 idag och gick på som vanligt. Flickorna var glada och en aning chockade att jag var hemma. Tror Makenzie hade trott att jag skulle flytta hem redan. Men hon har haft en Kajsa dag hela dagen vilket gjorde det hela en del lättare för mig. Kändes lite som första gången när jag kommit hit, när jag var en främling i huset. Men efter helgen lär allt kännas detsamma. Mycket städning blev det idag och annars har det varit en normal dag. Har varit sjukt trött, blev inte allt för mycket sovande på våran resa. Hela dagen idag har jag tänkt på hur jag önskar att de  bara ska åka hem nu. Att veta att de fortfarande är kvar i landet och att det bara är en 2 timmars flygresa iväg SUGER! Det enda positiva är att vi är under samma tidzon. Jag jobbar på att fixa in bilderna på datorn så jag kan lägga upp. Håll ögonen öppna. Och aa Välkomna tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar