10.22.2011

Fredag

Min näst sista fredag. Jobbade kväll idag och hela dagen har jag suttit med mitt fotoalbum. Det börjar ta sig och jag är nöjd med hur det tar sig. Hade en super mysig kväll med tjejerna där vi bakade kakor och kollade film. Makenzie frågar regelbundet när det är jag kommer att åka. Hur många dagar frågar hon. 10 dagar sa jag idag. Då frågade hon hur många sömn. Hon vill alltid veta hur många gånger hon måste sova innan dagen är här. Töntig som jag e blev jag helt tårögd och då säger hon " Its Okay Kajsa, you are coming back." Men hallå vad säger man till det?! Jag gör ju inte det. Bara att hälsa på men aldrig att bo med dem igen. De har hittat en ny nannie nu som jag ska träffa nästa vecka. Känns ju sådär. Hon ska komma två dagar i veckan till en början med. Nu ska jag sitta uppe halva natten med albumet och förhoppningsvis bli klar! Imon är det yoga.

Hahah skit töntig bild tagen i Space needle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar