10.06.2011

Helgen, min gamle vän

Nu är det snart helg! Imon jobbar jag de 5 sista timmarna sen är jag ledig resten av helgen. Men den är fullspäckad. Lördag ska jag in till Seattle och hälsa på mina dägor och förhoppningsvis gå ut och festa. Sen på söndag ska jag med familjen till en pumpkin farm där vi ska köpa pumpor och skära ut dem och sånt kul! Att fira halloween är något jag har sett fram emot sen jag åkte hit typ. Efter det ska vi hem till mammans bror för en pizza fest. Hela släkten ska träffas, umgås och baka pizza ihop. Det kommer bli sista gången jag träffar dem så dags att säga hej då. TRÅKIGT. Det är verkligen en underbar släkt och de påminner om så mycket om min egna. Måste sova nu direkt för jag börjar 7 imon. Undrar hur jag ska kunna ha ett nytt jobb efter detta för just nu är 7 super tidigt för mig. Vaknar 5 i 7 och går ner. Kammar inte håret, borstar inte tänderna. Nej jag är inte äcklig. Jag gör dom sakerna senare med barnen. Efter vi har haft frukost och mys framför tv ihop. Ja det finns många svåra och jobbiga tider men allt i allt så har detta varit ett jävla bra jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar