10.11.2011

Imon smäller det.

Jaha vänner, familj. Nu var helgen över och en ny vecka är här. Är en aning efter här på bloggen för nu är det redan onsdag för er där hemma. Jag har bara haft för mycket att göra på sista så jag skyller på det. Men jag kan inte prata om något annat i dagens inlägg förutom att min MAMMA kommer imon. Jag är ca 15 timmar från att krama om henne.. Fattar ni hur skumt det kommer att kännas att se henne. Imon slutar jag tidigt och tar bilen för att hämta upp dem. Sen kör jag dem till Seattle och ser till att de kommer till hotellet ok. Det är ganska sjukt nu hur tiden rullar och hur man helt plötsligt finner sig själv med 100 saker "jag bara måste göra innan jag åker". Jag har försökt planera in lite saker som jag ska göra med mamma och Jan när de är här. Men dock ska det regna som fasen hela tiden de är här så blir nog lite utmaning med vissa saker. Men en sak som är säker är att jag ska ta hit dem så de får se hur jag har bott under min tid här. Så på lördag blir det nog att vi alla har middag här hemma. Kommer kännas grymt skumt att ha mina päron och mina "amerikanska päron" tillsammans. Men just nu kan jag inte vara lyckligare. Kommer ha svårt att somna för jag är full av förväntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar