10.04.2011

Mamma kommer!

Hej alla ni tappra själar som fortfarande läser mig blogg. Jag var mycket bättre i början, eller de första 6 månaderna borde jag väl säga. Men mitt liv just nu är så himla fullspäckat. Har aldrig testat på denna livsstilen förut. Jag är ständigt igång med något. Är det inte jobba ( vilket jag gör så galet mycket) så är jag på olika klasser och sen spenderar jag helgerna med att göra så mycket som möjligt samtidigt som jag försöker träffa så många som möjligt innan jag drar. Sista månaden är tuff, det vill jag påstå. Man vill så mycket mer än man har tid för. Idag har dagen varit väldigt bra, hade två kurser nu ikv, zumba och photoshop. Båda himla roliga! Vet inte om jag har berättat att mina päron kommer hit?! OM jag inte har det så hade jag själv ingen aning att det är så snart. Imon är det EN vecka kvar. En vecka kvar tills jag ska krama om min mamma tills hon blir blå. Så sjukt underbart att ha dem här. Ska visa dem runt så de får uppleva hur mitt liv här i Tacoma har varit. Omöjligt att visa allt men ska bannemig försöka! Idag sa Makenzie: " Kajsa I love you. And do you wanna know how much I love you? From here to Sweden and back. " Asså kan hon bli sötare. Jag älskar henne så mycket! Senaste dagarna har hon frågat mycket om vem som kommer att ta hand om dem när jag åker. En annan snäll tjej är allt jag kan svara. Vill inte att någon annan ska komma. Vill inte lämna dem. Men allt har sitt slut.

Ni vet att jag berättade om den mysiga hamstern som de köpt? Kunde ingen påpeka att de endast lever och leker på nätterna medans de sover hela dagarna. Makenzie vill att han ska bo på ett bord som är PRECIS utanför min dörr. Där ska han bo menade hela familjen. Nu är jag inne på 4de natten då jag har lust att kasta ut buren från mitt fönster. ALLT han gör hela nätterna är att springa i sitt hjul. ALLT han gör!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar