10.26.2011

Tisdag.

Längesen jag berättade om en jobb dag nu känner jag. Så idag jobbade jag tidigt (7).. Frukost, kläder på och sen tog jag med dem till Jump. Mamman skulle på möte så vi släppte av henne. Jump är ett grymt roligt ställe! Ligger bara ca 10min från vårat hus och är en stor lokal där de har massor av hopp slott ( eller vad ni nu kallar de i Sverige hehe). Lika kul för tjejerna som för mig. Vi var där i hela 2 timmar och sen somnade de båda gott i bilen. Hämtade upp mamman och körde runt lite för att låta dem sova. Fortfarande riktigt fint väder ute nu så eftermiddagen spenderades ute i skogen. Hade en timme av då jag åkte på min sista zumba klass och sen hem för middag och sov rutiner för tjejerna. Vi hade en mysig familje middag och pappan överraskade oss alla när han kom hem och hade presenter till alla. Jag fick ingen present men jag fick ett kort. Sjukt fint! Vi har la aldrig riktigt pratat känslosamt förut men han skrev hur mycket jag har uppskattats detta året och hur mycket han kommer sakna att ha mig i familjen. Han tackade för att jag har hjälpt dem och hur han vill se mig komma tillbaka många gånger i framtiden. Det känns alltid bra att få något sånt! Ikväll har jag städat ut mitt rum och min gradrob. Packningen ser jag inte fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar