5.30.2011

Family Weekend

Denna helgen ägnade jag åt att umgås en massor med min andra familj. Helgen började med att vi på fredagen hade planerat in en camping utflykt. Så med bilen fullpackad begav vi oss över gränsen och in i Oregon, Portland. Dock spö regnade det hela bilturen så spontant bestämde vi oss för att åka och ta in på hotell. Passade mig MYCKET bättre än att sova  i tält faktiskt. Så vi hittade ett skit mysigt hotell mitt i Portland. Har faktiskt aldrig fått avnjuta ett hotell rum helt för mig själv. Det var en härlig upplevelse. Efter vi hade varit ute och ätit sushi på kvällen drog jag mig tillbaka och hade en otroligt härlig fredags kväll med en skål popcorn, film och en himmelsk skön King Delux säng. På lördagen innan vi åkte hem gick vi runt på farmers market där alla möjliga udda människor hade stånd med olika saker att sälja. Lördag kvällen jobbade jag 5 timmar. Jag och flickorna hade super mysigt. Vi åkte och beställde pizza som vi sedan tog med oss till parken och hade picknick. På vägen hem åkte vi inom Mac Donalds och köpte glass. De var lyckliga små tjejer må jag säga. Sen kom söndagen då vi hade planerat  in en hike. Min första hike. Upp med tuppen och packa mackor, power bar. Ännu en gång packades bilen full. Två och en halv timme i bilen sen var vi framme. Jag älskade det! Perfekt väder, kom en kort skur men inget mer. Hela hike var 9 km lång. Så nästan en mil. Längst uppe  och som priset för det hela var de varma källor. Sen var det bara att vandra tillbaka igen. Flickorna var otroligt duktiga. Inte ett pip på hela vägen nästan. På vägen hem åt vi båda burgare och glass. Sen fick vi alla mat koma och däckade i bilen. Har även i helgen sett filmen hangover part 2. ASSÅ SE DEN!! Shit va rolig. Detta har varit en super helg och jag älskar verkligen de stunder då vi umgås som familj.




 Portland
 Hotellrum

 Lycklig tjej med glass 1
 Och lycklig tjej  med glass 2. Den 3de sitter framför kameran..

 Hike!


 Min första "lillebror"











  






Finns det en bättre bild att avsluta med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar