5.26.2011

God morgon morot!

Idag vaknade jag upp och insåg att det fanns en morot i mitt rum. I form av mig själv. Asså tjena, snacka om en Spray tan- gone bad! haha. Var där igår innan jag gick och la mig och där var en ny tjej. Hon menade på att jag kunde ta den starkaste för att den ändå var mer åt oliv hållet än åt orange. Jo men tackar tackar säger jag! Jag var helt jälva ORANGE. Efter att först ha flippat ut i 10 min började jag as garva för mig själv. Så jävla fult. Hade bara Lola i morse så när hon tog en nap tog jag en dusch och skrubbade livet ur mig själv. Så nu är det okej igen.. Aldrig mer starkaste. ALDRIG. Men dagen idag har varit bra. Som sagt så hade jag Lola i morse och hann med en massa, bla att skypa med Louise som jag inte har sett eller pratat med på över ett halvår minst! Lycka. Saknar henne. När jag stod och diskade idag och Lola gjorde sitt egna tänkte jag på hur lätt det är att ha ett barn. Man måste ju leva ett skönt och ganska slappt liv med ett barn som au pair. Själv skulle jag aldrig vilja byta ut mina tjejer men tanken slog morse. Dock när Makenzie kom hem från skolan så hade vi en jätte bra dag med en massa prinsess lekar. Nu ikväll har jag varit på min spanska kurs. Var jätte nervös inför den för att jag läste på schemat att vi idag skulle berätta för alla om allt vi hade lärt oss genom dessa lektioner. Har ju missat 3 av dem så blev lite svett. Men kors i taket, jag klarade det. Avskydde verkligen spanskan när jag läste det i högstadiet men denna gången var det bättre. Kanske har det att göra med att jag fick välja detta själv och att ingen blev betygsatt. Det är  bara för kul! Fast har lagt ner hoppet om att någonsin kunna flytande spanska. Kan jag säga hej, och jag vill ha en öl tack, så kommer jag långt ska ni se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar