5.08.2011

Det går verkligen inte..

Att beskriva min underbara helt galna och sjukt bra semester!! Fy tusan och lite mer. Fest, sol, bad, mer fest och ännu mer sol. Allt gick så himla bra och vi har alla kunnat ladda våra krafter rejält med att bara lata oss i solen varje dag och slippa tänka på någon annan än oss själva. Ingen facebook och ingen annan uppkoppling på en vecka.. WOW. Känns ju typ som man har missat en massa viktigt, fast sen när man tittar på det så har jag la missat några fest uppdateringar och några nya profilbilder. Tänker inte gå in på semestern i detalj, dels för att det finns så sjukt sjukt sjukt mycket att berätta och dels för att de som vill veta, de får fråga! Men att få flyga till paradiset och bara glömma allt annat är något alla borde göra.  Har inte kunnat skriva förens nu pga av att jag slogs av verkligheten direkt när jag landade i Seattle. Hem 2 på natten och sen upp och hoppa tidigt på morgonen. Dock när jag satt på planet och tänkte på att det är ju faktiskt inte mitt riktiga hem jag kommer till.. En smått släng av hemlängtan kom och gick.Flickorna blev verkligen jätte glada att se mig och jag dom. Fattade inte hur mycket jag hade saknat dem... Lola kan ju gå nu med! Snacka om att missa något stort. Hon bara vandrar omkring som om det är inget. SÖT. I alla fall var det bara att börja jobba och inget tal om saken. Jobbade hela fredagen fram tills 11 på kvällen och efter det var man rätt mör.. På lördagen tog jag med B och hans polare till en stor skate tävling i Seattle. Massa kända skatare och kändisar var där. En hel dag blev det så på lördags kvällen var det bara att slappa för min skull och att sova. Vi sov som max 5 timmar per natt hela resan. Man måste bara älska att vara ung! Imon börjar en helt ny vecka. Känns la inte allt för roligt måste jag erkänna men men. Fatta ni att jag har varit här i 6 månader nu? Detta är helt otroligt. Massor av bilder finns på facebook så kolla in där !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar