5.18.2011

USA effekten?

Jag skrattar när jag skriver detta. Åt mig själv. Gissa vad jag testade på idag, spray tan. Nu kanske ni tänker att detta är ingen stor grej men var ju min första gång. Tips, gör det aldrig när ni är förkylda! Kunde inte andras genom näsan och när jag andades med munnen andades jag in all spray. haha mindre lyckat. Tog det ljusaste man kunde, för vissa jag ser är verkligen orange. Och det ska jag icke vara! Kanske borde jag kalla det USA effekten? Det dära med fejk är ingen stor grej här. Bröst, tänder, bränna, hår you name it. Allt kan vara fejk, ingen här bryr sig. Vilket leder mig in i min andra sak att testa på medans jag är här. Har köpt sånna remsor som man ska sätta på tänderna och med tiden blir det vitare. Med allt kaffe jag dricker här så är mina tänder i behov av det! Men har inte orkat testa det än. Lite saknar jag Falkenbergs känslan. Där inte mycket är fejk.. Men nu vet ni. USA har krypit sig in under mitt skinn med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar