5.09.2011

Ge mig en dag!

Tillbaka till det vanliga. Känns helt konstigt faktiskt. Både bra och dåligt, man har ju ändå bytt ut paradiset mot hemma fru livet igen. Men idag var i alla fall en helt vanlig dag fast plus 100 mealt downs av tjejerna. Note till mig själv: Åk inte på semester! Allt kändes skit bra när jag åkte och allt gled på så himla bra. Men nu känns det som om jag börjat på ruta ett igen. Klart tjejerna reagerar när det i en hel vecka endast varit med sin mamma. Så idag har det varit många tårar och en massor utav skrik! Men super Kajsa ska komma igen, det lovar jag. Jag har bara börjat, var lite off idag men imon då jäklar ska jag visa mina au pair krafter! Imon ska det bli varm och skönt så jag hoppas på en hel dag ute. Jag måste jobba mig upp med att komma in i bloggandet igen,känner mig lite off där med. Men som sagt, ge mig en dag sen så!



Världens bästa resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar