4.27.2011

Sista gången..

Jag skriver nu innan jag åker! Jag kommer koppla av mig helt från omvärlden dvs ingen dator, ingen mobil. Ska ligga vid poolen och bara och äta och dricka och koppla av. Himmelskt. Packningen är i full gång och jag tänker hela tiden att det är något jag har glömt att packa ner! Men så är det väl alltid? Så som sagt kommer jag inte skriva i min blogg på hela veckan. Imon vid elva tiden på kvällen går planet och sen kommer vi mellanlanda i Atlanta för att sen vänta där i 3 timmar innan vi tar planet till Dominikanska. Så en resa på hela 10 timmar kommer nog bli ganska drygt. Har kollat vädret och det ser inte ut som det är särskilt soligt. Men va tusan, vi kommer ha grymt kul ändå! 

Detta var ett jätte kasst blogg inlägg men mitt huvud är på andra ställen.
Ha en underbar vecka alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar