6.14.2011

Det nalkas familje semester

Inget direkt roligt att skriva om idag så jag tänkte berätta vad som händer näst nästa helg. Då åker hela familjen på en veckas semester till Black Butte, Oregon. Familjen har ett hus där som ligger på en resort. 4 pooler, 3 golfbanor, tennis, hike platser och en massa mer tydligen. De är jätte ivriga över att ha med mig så jag får uppleva hur underbart där är. Så jag tycker det ska blir roligt. Men för mig blir det ändå som en vanlig jobbvecka. Dock kommer alla deras släktingar vara med oss så vet inte hur mycket jag kommer att behöva arbeta. Hoppas på lite så att jag endast kan ligga vid poolen hela veckan. Huset de äger där är större än detta och har hela 5 badrum! Så alla kommer få sitt egna rum. Känns som om det kommer bli en typisk scen från en amerikansk familje film. Vi ska ha med hundarna så jag och B kommer att köra en egen bil med dem och sen flickorna och föräldrarna i den andra. Rätt skönt ändå med tanke på att det är en 5 timmar lång bil resa. Kommer ju garanterat bli det längsta jag någonsin kört. Nu ska jag lägga mig och läsa lite svenskt skvaller. LOVE IT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar