6.05.2011

Helg uppdatering.. igen.

Jag är jätte ( asså verkligen urusel) på att blogga under helgerna. För detta ber jag om ursäkt. Men ni förstår att det enda jag gör hemma i mitt rum på helgerna är att sova. Annars är jag typ aldrig hemma här. Denna helgen var inget undantag. Underbart väder har vi haft! Lördag började dagen med att jag skulle vara med i festivalen som var här i Gig Harbor. Visade sig vara mycket större än jag trodde och vi hade ett eget litet tält där vi au pairer stod och informerade och målade barns ansikten samt gjorde tatueringar. Grymt varmt och svettigt var det. Så när det var färdigt åkte jag till poolen och låg där resten av dagen. På kvällen hängde jag med några av de tyska tjejerna till en av deras kill polare här och de hade grillen igång med massor av folk och musik. En skön avslut på en mycket varm dag. Idag var det meningen att det skulle bli ännu varmare men det blev det aldrig. Jag fick gå in  och jobba lite nu ikväll för det blev en mindre kris här. Inte alls sugen på en jobb vecka imon. Men det som får mig att gå denna veckan är att jag vet att nästa helg är jag ensam hemma hela helgen plus att mina Seattle tjejer kommer hit! Ska bli jätte roligt! Sen fyller jag ju 20 år på fredag. Jag vet knappt själv om jag känner mig så gammal. I alla fall inte här. När jag jobbar känner jag mig som 35.. minst. haha.

Lite fina bilder från helgen kommer imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar