6.23.2011

Hej

Min värdmamma ligger just nu på plus. Hem kommer hon idag med en chokladkaka och en påse svenska fiskar. Jag har redan ätit MASSOR. Efter en hård timme på gymmet kommer jag inte till en middag i form av pizza och plus då godiset.. Men jag klagar inte. För det var EXAKT vad jag behövde. En smak av Sverige såhär nu i svensk anda då det idag är midsommar! Galt hur snabbt tiden går ( säger jag det i varje inlägg?) Konstigt nog har jag cravings efter snaps och sill vilket jag inte ens gillar. Det står på min lista att äta i november när jag står på svensk mark. Första veckan kommer vara en mat vecka för mig. Jag beodrar min kära mor att köpa allt jag kan tänkas vilja ha.. Imon börjar jag vid lunch tid men hör och häpna ska jag ändå upp vid 7 på morgonen! Core klass står på schemat. Ambitiös tjej? Annars jobbar jag rätt sent imon så blir bio med Tami och Celine efter. Inte så mkt svenskt med det. Men känner jag mig duktig så kanske jag gör midsommar kranser till tjejerna. Kanske..

En Glad Midsommar till er alla härifrån!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar