6.30.2011

Internet?

Sanningen är att internetet här suger. Men vad hade jag förväntat mig, vi är mitt inne i djupa skogar i Oregon. Täckningen här är inte den bästa.. Men veckan har rullat på. Vädret har inte varit allt för bra men har ändå lyckats bränna mig i ansiktet. Mycket fint röd ton nu. Imon ska det dock bli jätte fint igen och jag är helt ledig hela dagen så jag kommer infinna mig vid poolen hela dagen, om det nu är någon som vill mig något. har faktiskt blivit mer jobb än jag trodde. Fullt ös medvetslös. Just nu har jag däckat i mitt bear room och fastnat på tvn med Days of our life. Hahah detta är inte bra. Idag har vi spelat tennis och varit inne i Bend vilket är en större stad nära här. Åt thai mat och kollade läget lite där. Påminde mig om Falkenberg faktiskt.. Börjar känna efter att det inte är långt kvar tills jag åker nu. Alla här frågar om det och under denna veckan har jag blivit påmind många gånger. Men lika mycket som det ska bli tråkigt så ska det bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar