6.20.2011

Sjuka.

Igår kväll var mindre kul. Sitter i soffan och började känna mig ganska yr. Sen började jag svettas och såg allt suddigt. När jag reste mig upp för att ta lite vatten så var det som om golvet började snurra och jag fick sätta mig på golvet. B frågade hur jag mådde och jag sa att han måste hjälpa mig upp till sängen. När jag la mig i sängen så kände jag direkt hur jag behövde spy. Springer till toan, hinner knappt. Det var början på en hemsk hemsk natt. Spydde hela natten och vid ett tillfälle så sov jag på heltäcknings mattan vid min dörr så att jag skulle vara nära till toan. Det gick så långt att jag gick och väckte min värdmamma för jag visste verkligen inte vad jag skulle göra. Behövde någon som gav mig vatten och höll upp mitt hår. Antar att jag ville ha lite medkänsla. Eller kärlek. Vilket som så fortsatte natten i samma visa. Mamman berättade idag att jag hade varit helt borta vid ett tag. Dagen idag har bestått av att jag har sovit. Vaknade för 2 timmar sen så att somna inatt känns inte så troligt. Helt otroligt hur sjuk jag ska bli hela tiden. Har inte lyckats äta på nästan 2 dygn nu. Ska smyga mig ner och fixa ihop något nu och hoppas på att det får vara kvar.

Så här såg fredagen ut!






Jag har massa underbara vänner här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar