6.13.2011

Nu kommer det!

Dåså. Helgen. I fredags så vinkade jag glatt hej då åt min familj. Efter det åkte jag in till Tacoma och hade lunch med Evelina. Sjukt längesen jag träffade henne nu så det var väl behövligt. På kvällen mötte jag upp med några tjej vänner i Tacoma och vi var alla ute och åt. De hade varit på ikea och köpt en massa gosaker till mig, huur gulliga som helst. Så nu har jag en massor av kakor och lakrits!! Plus att min underbara familjs paket äntligen kom. Har bara väntat ivrigt vid dörren varje daaag. Fick svenska skvaller tidningar som jag har läst 4 gånger minst nu. Lös godis från min bästa vän Lovisa och hon vet hur underbart det var. NÖTKRÄM säger jag bara. En jätte snygg skjorta och smink var det med i. Tusen tack familjen. Lördagen bestod av en massor av skype med alla möjliga och har nog aldrig haft en så bra eftermiddag. Jag älskar skype! Efter det åkte jag och hämtade upp Malin för att ta henne tillbaka till mitt hus. Där inväntade vi Malin och Elin. Kändes sjukt konstigt att ha det alla här men jätte mysigt att vi alla var tillsammans igen. Vi drog även vi ut och åt och satt där jätte länge. Efter det  kom vi hem hit, åt tårta kollade notebook och lipade. HAHA. Som ni kanske märkt har det inte varit en av de nyttigaste helgerna. Skulle försöka ändra det idag när jag hade lite sovmorgon i morse drog jag ut och sprang. Dock går det inte att börja vara nyttig när det fortfarande finns massor utav go saker att nafsa på.. För idag har varit en jobbig dag. 10,5 timmar.. Plus att båda tjejerna har gått och blivit förkylda. 10,5 timmar utan NÅGON paus. De sov inte ens samtidigt idag så jag var på non stop. Men det är la så det blir efter en helg av ledighet. Men min födelsedag blev mycket bättre än jag hade kunnat ana. Så tack för alla gratulationer och hälsningar! Ni är underbara.













 Jag har den bästa familjen. Punkt.
 Härligt party gäng!
Johan var för cool..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar