6.22.2011

svaret på mina böner

Det blev ju ändå som jag trodde idag. Vaknade och allt vara glömt. Ungarna har varit änglar idag så någon måste hört min bön! Vi hade en stor dans fest ( ja detta gör vi nästan varje dag och jag älskar det!) Makenzie påstår att jag är hennes lärare och varje dag har vi "lektioner". Annars gled dagen på som vanligt. Har 2 långa dagar innan helgen börjar och sen har jag en dag innan jag ger mig ut på vägarna till Oregon. Nu är det bestämt att B ska ha med en vän så kommer vara jag , två hundar och två 14 åriga killar i 5 timmar. Blir nog roligt. Mindre roligt är att jag jobbar hela midsommarafton. Sent med.. Ska dock ha ledigt på eftermiddagen för att joina min helt galna släkt när det tar sig an snapsen i Värmland. Min saknade släkt. Ska bli himla trevligt att få se er alla igen. Pratade med min bästa Lovisa idag med och på måndag ska det bokas resor!! Längtar sönder tills jag får se henne,Johan och Linus i SF. Annars har jag inte mycket mer att berätta för er mina vänner. Och inga bilder blir det heller då jag måste bli bättre på att ta nu. Kameran är här någonstans, vet bara inte var...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar