6.02.2011

7 månader

Nu kommer jag in på min 7de månad här. Juni månad. Och endast 10 dagar kvar tills jag fyller 20 år. Ändå väldigt jätte bra måste jag säg. Idag har det varit en himlans bra dag får jag ändå påstå. När jag hämtade upp Kenz i skolan så berättade läraren att hon hade visat hela klassen dansen hon hade lärt sig av Kajsa. Så stolt jag blev! Och nej jag har faktiskt inte lärt henne något speciellt, men ibland när jag har överskotts energi så sätter jag på hög musik och dansar runt. Det finns nog värre au pairer.. På lördag förväntas det att bli 24 grader varmt här och jag ska inviga poolen!! Ledig denna helgen så jag ska bara gassa och ha det skönt. På lördag morgon ska de vara en festival nere vid hamnen i Gig Harbor där jag och de andra tjejerna i min au pair grupp ska stå och måla ansikten på barn. Har ingen aning om hur man gör det. "Okej, du kan välja mellan en spindel eller en hund.. ". För jag skulle inte vilja påstå att jag är grym på sånt. Men att vara ute hela morgonen och stå i solen med en kaffe i handen är vad jag ser fram emot.

1 kommentar:

  1. Haha. Jag målade kattansikte på Emily, Shellu's kid.. Sen ville alla andra oxå ha det, fast mest lekte jag boll med Emily hela dagen ;) HAHA. men du, förvänta dig massor med folk där, stor höjdpunkt i Gig ;)

    SvaraRadera