6.10.2011

SUPRISE!

Världens mest vanliga kväll ( vad jag trodde) blev världens mest överraskning! Idag har varit en jobbig dag. Inte för jobbet utan för att jag har haft hemlängtan. Ville inte fira min födelsedag här. Inte utan de vanliga traditionerna, mamma, familjen, MIN MARÄNGTÅRTA, släkten och en massa annat. Att handla sprit på systemet. Asså jag är gammal nu. FAN 20 år. Shit. I alla fall så ville mamman att vi alla skulle äta pizza tillsammans och fira mig. Så efter jobbet åkte jag och solade vilket tog en evighet för det var massor med folk där. Kom hem och öppnade dörren när helt plötsligt rummet fylls av att de skriks SUPRISE!!! Fatta min förvåning när jag kollar runt och ser hela familjen plus mormorn och morfarn. De börjar alla sjunga för mig. Blev så himla glad. Efter det åt vi och sen hade de en stor jäkla tårta till mig. Fan va underbara! Det var en glass tårta dessutom! ( DOCK INGEN, INGEN TÅRTA SOM SLÅR MIN MAMMAS. INGEN.) Fick ett paket med ett jätte sött linne plus ett presentkort på 100 dollar som funkar i alla affärer i gallerian. Gaaah här ska min sommar gradrob fyllas. Jätte mysig kväll blev det till slut och jag kan inte vara gladare just nu. Imon åker de iväg och jag har huset för mig själv hela helgen, plus att mina Seattle tjejer kommer hit. Life is good.








 Jag var ny solad, svettig,i myskläder under hela denna överrasknings festen. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar