6.27.2011

Oregon

Hej alla. Nu är jag här. Och jaa jag tackar att här finns internet. Ni skulle bli förvånade av hur mycket här finns, jag är fortfarande inte säker på var jag är. Eller jo jag vet men det är lix helt galet. Här finns allt! Huset är enormt och jag har eget rum med toa. Rummet jag bor i kallas "The bear room" Haha vi snackar seriöst björnar överallt.. Känns ganska creepy. I alla fall så är det här stället toppen. Jätte fint väder och massor av roliga saker. Här finns tennis, golf, 4 pooler, båtturer, och massor mer. Vi bor på ett resort område. Kunde nog inte be om mer. Plus att jag denna veckan  inte direkt kommer ha ett brutalt schema då alla är med alla hela tiden så vi hjälps åt. Resan hit var lååång. Som tur var skulle en av pappans kompisar hit så jag lät honom köra. ALDRIG att jag hade hittat! När vi kom hit och alla hade ätit så gav vi oss ut på en cykeltur i området. Och idag har vi varit på hike och legat vid den enorma poolen. Livet leker här just nu! Kommer inte kunna lägga upp några bilder denna veckan men ska försöka uppdatera er så ofta jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar