4.12.2011

De onämnda detaljerna

12 timmars pass slut nu! Slaaam! Pust. Idag har det varit en hektisk dag och jag har just nu svårt att hålla ögonen öppna så om stavningen sviker så vet ni varför. Idag började jag kl 11 men som vanligt ( alltså alltid när jag är ledig) så vaknade jag vid 8. Tänkte åkt till gymmet men då ingen bil var hemma och solen var framme bestämde jag mig för att ta en löpa runda i Canterwood. Och vilken härlig runda det blev. Visade sig att det var riktigt RIKITGT varmt ute. Fy va underbart. När jag började jobba kl 11 var det nästan tid för flickorna att ha lunch så bestämde att vi skulle ha picknick på trappan imed det vackra vädret. Flickorna blev jätte glada och Kenz hjälpte mig att packa en korg med lunch. Efter det packade jag in dem i bilen då de idag hade en fotografering. Hämtade upp mamman och körde till den. Så där har vi varit mestadels av dagen och efter det har jag ikväll jobbat sent. Nu låter detta kanske inte som en hektisk dag men nu utelämnade jag detaljer så som utbrott,blöjbyten, packning, städning, sökning efter napp, ombyte, mutor, nap jaa va mer.. Trots mina 2 kaffe så har jag varit otroligt seg idag.. Men vädret hjälpte massor då jag alltid blir lycklig av solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar