4.21.2011

Hola

Jag skulle bloggat igår.. det skulle jag faktiskt. Datorn var framme i sängen och påslagen, sen la jag mig bara för två sekunder på kudden och aa sen var den kvällen över. Vaknade upp i morse med lampan tänd och att jag låg på min dator..

Igår var i alla fall min första spanska lektion! Mucho gusto.. Helt okej. Är inte jätte lycklig över att sitta vid skolbänken igen. Läraren var mer spansk än hon var amerikansk, dvs hade lite svårt att förstå allt hon sa. Jag är dock glad att jag kan grunderna, eller nästan i alla fall. Och idag var slutet på min fotoklass. Den däremot var jag mycket glad att jag tog för jag har lärt mig en massor mer om min kamera och coola saker jag kan göra med den. Måste dock erkänna mamma att jag har fortfarande inte lärt mig.. Läxorna gör jag fortfarande samma dag.. Jobbdagen idag har inte varit allt för sträng. Bara jag och Lola. Städade lite men annars var vi bara ute i solen och myste. Jag tar verkligen vara på varenda solstråle.  Och på tal om sol så är det idag en vecka kvar till Dominikanska! Imon ska mamman slinga och klippa mitt hår, vilket ska bli himmelskt!

1 kommentar:

  1. Wiho, :) Sol sol strålande sol. Vill ni ha lite av vår värme,? Blir snart trött på den. naj..
    Du får visa bild på ditt hår sen tackar ;)

    SvaraRadera