4.26.2011

Vem behöver sova..

Så många tankar i huvudet nu! Packa, fixa, tagga, jobba. Jobbar 2 tio timmars pass innan jag åker plus att jag ska hinna med att fixa packningen och lite andra saker. Andas. Haha nä så illa är det faktiskt inte. Har bara en massor med i-lands problem över hur många klänningar jag ska ha med mig, hur hög solskyddsfaktor jag ska ha,  och om jag ska sola mer innan jag åker.  Känns ju inte som om jag behöver packa ner 8 klänningar, när vi bara har 6 dagar där. Suck. Sen är klockan för mycket för att ens nämna just nu och mitt nya löfte till mig själv är att gå och lägga mig i tid! Kanske hjälper mig att vara piggare på morgonen och att inte somna på mattan i lekrummet. (ja detta har hänt.. Hela 2 gånger!) Så bilderna får vänta.. Likaså min skönhetssömn.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar