4.15.2011

freeedag

Och helg. SKÖNT. Dock blir denna helgen inte så lugn. Börjar jobba imon bitti och är sen på enda tills söndag kväll! Ska både på ägg jakt och födelsedagskalas helt själv med mina töser. Vi kommer nog få en mysig helg, hoppas... Ikväll är det middag och bio med de andra au pairerna. Ladda upp krafterna. Idag har jag haft en lugn och skön dag hemma. Lite skype, lite städning och lite motion. Perfekt. Jag och Lovisa kom fram till en rolig sak idag som jag måste få dela med er. VI ska skaffa hund ihop! Adde ska han heta och han kommer vara den coolaste hunden ever.Kanske blir det inte inom den närmaste tiden, men nångång kommer han.. Nu ska jag göra mig ordning och ta mig in till tjejerna. Ha en bra helg alla!

En fransk bulldog. Eller Abbe som den ska heta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar