4.10.2011

Livets sköna stunder

Nu vara det söndag. Fatta ni var jag räknar ner dagarna tills vi åker nu eller.. Värmevärmevärme. I fredags var nog min lyckligaste dag sen jag kom hit. Inget speciellt hände utan bara att allt kändes så himla bra! På morgonen körde jag B till skolan, sen inom starbucks innan jag kom hem. Hängde med mamman till gymmet och hade en brutal work out. Efter det drog jag in till Tacoma där jag hade sushi till lunch med Evelina som jag inte sett på evigheter kändes det som! Jätte mysigt. Solen sken hela dagen och vårvärme. Efter lunch var jag ute mesta delen av dagen och gjorde ärenden. Körandes på motorvägen, bergen och vattnet i sikte, solbrillorna på, tak luckan öppen och skön musik på radion. Där och då kunde jag inte sluta le. Jag hade ett sånt ögonblick då man bara kan tänka fan va bra livet är ibland!Och fy tusan vilket underbart land man bor i!!

 På lördag morgon hade jag min första yoga klass. Också en glad överraskning, det var riktigt kul. Blandning av pilates, thai ci och yoga. Underbar start på dagen! Jobbade resten av dagen och även kvällen men jag och flickorna åkte runt och gjorde massa roligt. Parken, target,jump och starbucks. Det roliga är att de älskar att bara vara inne i en affär, speciellt target. Så ibland åker vi dit och bara kollar omkring och har roligt. För av alla ställen i hela världen så är det dit Kenzie ville. Sen alltid varm mjölk på starbucks. Något som hände i lördags var att jag blev påkörd. Eller nä bilen blev och som tur va satt vi inte i. Jag hade parkerat och när vi kom ut stod det en yngre tjej och grät vid bilen och bredvid stod en äldre kvinna. Visade sig att hon hade försökt backa in och kört in i min bil. Mamman frågade om jag ville ringa polisen men jag tyckte det lät ganska onödigt. Men vi bytte all info och nu har det fixat sig så bilen ska på lagning i veckan. Men är det inte typiskt att allt ska hända min nu, HÄR! Polisen, och nu detta. Men men man lär sig något av allt. Ikväll mina vänner har jag umgåtts med min familj och lagat mat till dem. Färska spring rolls och kyckling wook.Blev jätte gott och sen resten av kvällen har jag suttit och pillat på alla mina bilder, försöker organisera. Måndag imon och hopp om en bra ny vecka! Nu köör vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar