4.24.2011

Påsk?

Nu var påsken över. Inte för att det precis har känts som påsk här för mig. Eller jo lite, men inte som det ska vara. SVENSK påsk kommer jag uppskatta mer nu.. Inget påskägg har jag fått heller.. Ändå trodde jag att påskharen skulle hitta hit med. Har drömt om ett stort ägg fyllt med godis från videomix. Och potatisgratäng med mammas köttbullar.. Och påskmust. Men ska inte klaga allt för mycket för denna helgen har varit riktigt bra. Har nått riktigt varma grader! I fredags blev håret blondare så nu är jag redo för sommaren att komma! Fredag kväll åt vi Sushi vilket har blivit min nyaste favvo mat. Sen lördag morgon var det smink party hemma hos Evelina vilket var super kul! Fick en grym sminkning och massa bra tips. Efter det var det en underbart solig dag så jag och Tami drog till "stranden" här i Gig Harbor och  hade lunch där. På kvällen drog vi på bio och såg Source Code och den var riktigt bra! Se den gott folk. Idag hade jag verkligen min första sovmorgon här till klockan 10. Wooho .. Efter det var jag på min första hike och dagen avslutades med en easterhunt här i huset med hela deras  släkt. Det var gulligt. De var hela 100 ägg gömda runtom huset så alla barnen fick springa runt och leta.

Nu är det vara fyra dagar kvar tills vi drar på semester och jag är SÅ redo!!

Massa bilder från helgen får komma imon. Glad Påsk alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar