4.06.2011

Hade nog egentligen inte tänkt blogga idag, mest för att jag inte känner att jag kommer att kunna underhålla er med något intressant. Men sen tjötade Yasse på mig en del så aa detta inlägg är till dig Yasse, läs och njut!

Tisdag idag, har jag sagt att tiden går galet snabbt? tss. Nu är vi inne på en 13e dag med regn. Man tycker ju att man borde bli depp men det är bara en orsak för mig att få använda mina grymt snygga och otroligt sköna HUNTERS! Jo men jag gillar dom.. Idag skulle föräldrarna på begravning så började dagen kl 12. Sov tills 9 sen gick jag upp och åt frukost och när mamman kom hem åkte jag till starbucks innan jobb passet. Blev lämnade hemma med två glada flickor och en bil. Världen stod framför våra fötter och när jag frågade Kenzie var vi skulle så blev svaret Mc Donalds. Så mycket för den världen. Vägrar att låta dem äta där så vi hade en god och nyttig  lunch innan vi tog bilen och först åkte till target och kollade runt bara för att. Efter det blev det MC. De har ett lekrum där vi lekte en stund. Efter det åkte vi hem men hann med ett stopp i parken.  Sen blev det bara mys hemma.. Mer än så kan jag nog inte berätta om idag. Öh vi åt pasta och sås till middag. Haha med den onödiga infon säger jag godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar