4.04.2011

Nu när jag sitter här och ska blogga så känns det tomt. Har så mycket att berätta om att allt står stilla. Eller det är som om jag har för mycket att säga så att det blir överhettat i min trånga hjärna.. Haha. Men nu ska jag försöka.

Förra veckan hände det mycket här. Mycket nog för att få mig att ifråga sätta min plats här.. Jag tänker inte gå in på detaljer eller ens berätta vad som hände men jag tänker stanna. Jag är inte redo att lämna tjejerna och jag kommer klara detta.

Denna helgen blev jag ledig hela då jag i veckan hade jobbat 46,5 timmar och man ska endast jobba 45. Jag har nu börjat skriva upp och inser hur mycket jag har jobbat över tidigare. Men nu ska jag bli kvinnan med kollen. Det blev minigolf,Ikea,  och besök hos Malin som hanns med i helgen. Har också helt glömt att berätta om min första college klass. Min fotoklass. Den var riktigt rolig med en härlig samling av olika människor. Var dock den yngste. Första läxan vi fick var att vi ska fotografera ett objekt med hjälp av ljuset från ett fönster. En av kvinnorna i klassen fångade mitt intresse. Vi fick alla berätta vad vi helst fotograferade och varför vi var där. Det visade sig att hon gillade att ta foton på en av militärbaserna. Och där hade hon fångat helt otroliga bilder på när en mamma sa farväl till sin son som skulle ut i krig och även massa bilder på när killarna kom hem och hur alla de kände stod och väntade och kastade sig kring dem. Sjukt fantastiskt. Sen hade vi en nöt till tjej som gillade att ta bilder på sig själv. Haha inte lika fascinerade. Tillbaka till helgen igen. Har missat både min mammas och min bästa väns födelsedag. Det suger. Jag hade gjort mycket för att få tillbringa den tiden  med dem. Men nu är det bestämt att jag ska möta upp Johan och Lovisa V. 33!! Köpte en kalender idag så nu ska jag verkligen räkna ner dagarna.  Nu har det även blivit bestämt att föräldrarna ska åka till Arizona från en torsdag till söndag i slutet på månaden. Såå jag sa ja till detta och i utbyte kommer jag få en extra vecka semester. Har inte bestämt vad jag vill göra med den än men kommer nog på något! Så fyra dagar och tre nätter med barnen. Men jag kommer att få lämna av dem till mormorn när jag känner att jag vill ha lite pauser. Nu ska jag förska få in lite bilder från senaste tiden..










 haha denna mannens jobb asså..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar