7.03.2011

Tillbaka till verkligheten

Får jag la säga. En totyr resa hem idag blev det.. Inte visste vi att idag skulle bli årets varmaste dag här, nästan 30 grader hela dagen. Vad befann jag mig? I bilen,heeela dagen. Vi bestämde oss för att köra ganska tidigt så att vi inte behövde komma hem så sent. Dock räknade vi inte med att hamna i helg trafiken. 2 timmar på det och vips så har man en 7 timmars bilresa. Ursch. Därför känns det underbart att vara hemma igen. Imon ska jag jobba men börjar inte förens 10. Vi ska ha ett stort släktkalas så kommer nog bli till att jag får städa och hjälpa till med det. Just nu känns det som fullt ös medvetslös häromkring. Allt som allt så hade jag en bra vecka i Oregon! Sjukt fint ställe och en ganska slapp jobbvecka för min del. Men att semestra med familjen tar på krafterna. Så nu är jag lycklig med att hela kvällen bara ha ägnat mig åt mig själv. Duschat, målat naglarna, tvättat, läst, skypat. Första helgen på jag vet inte hur länge som jag faktiskt spenderar hemma. Men nu borde jag nog sova.. Bara sådär 1 på natten. MYS.  God Natt alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar