7.19.2011

Canterwood

Nu har jag suttit vid datorn i ca 3 timmar och fixat med kort och annat ( äntligen!) Sen har jag spenderat sista timmen med att bara kolla runt överallt. Skulle precis släcka lampan och försöka sova, då jag kommer på BLOGGEN! Jag är nog helt ärligt världens sämsta bloggerska.. Men jag försöker. Hela dagen har jag varit ledig, så jag drog med mamman till the mall för jag inte ville vara fast här hemma. En hel dag där inne utan att köpa något. Hittade dock ett par jeans som jag testade och jag vet nu att de var skapade för mig och min rumpa! Så mamma de önskar jag mig i julklapp.. hehe.. I alla fall är jag nöjd med hur duktig jag är. Och orsaken till att jag påminner mig själv om det så ofta ( alltså jag tjatar) är för att annars skulle jag börja skita i det och i mitt huvud hitta på en bra orsak till varför alla kläder i min gradrob är "redan använda". Tänkte berätta lite om området vi bor i. Har redan tidigare sagt att detta är ett rikemans område och jo det stämmer än men nu har jag riktigt börjat gilla människorna här. För det första är det skit stort. Försökte mig på att cykla runt det hela en gång men som vanligt kom jag vilse och fick ringa min värd mamma som fick guida mig tillbaka. Pinsamt. Hela området är byggt kring en stor golfbana så överallt kör de rika affärsmännen och de äldre gubbarna runt i sina golfbilar. Här finns en gemensam pool, tennis banor, och ett Canterwood Country Club. Där hänger vi aldrig för där är det verkligen de snus rika som hänger och dricker drinkar hela dagarna. Trots allt detta är människorna här hur sköna som helst. Varje vecka kommer mjölkmannen med veckans skörd av mjölk och han är hur trevlig som helst. Knubbig liten man. Sen har vi post gubbarna vilket är sjukt sköna. Och sen är det en oskriven "regel" att alla hejar på alla här. Vare sig du är i bil eller om du går. Heja på! Ibland känns det som om när man kör i genom grindarna är det som att komma in till en helt ny värld. Inget hemskt händer här. Vi låser aldrig ens huset vad jag vet. Ingen vandelisering, inget bråk och ingen som kör för fort. ( ehum, kanske jag..) Man kan kalla det perfekt. Detta kanske jag berättade för er i brist på annat men också för att ni ska få en bild av mitt liv här. För det är ju faktiskt meningen med denna bloggen!

 Bild från förra veckan.
 Haha hon är en tjockis :)
 Detta är vad jag kallar hard work!
 B födelsedag
 Summer Jam!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar