7.10.2011

Tiden över snart?

Nu var helgen över. Ganska skönt är det. Jag vill bara just nu att tiden ska gå fort så att jag snart får åka till CA och att jag snart får åka hem.. Börjar känna mig rätt redo. Vet att jag ändrar mig varannan dag men så är det. Helgen har varit riktigt lugn. Har umgåtts med Evelina, varit på kalas, jobbat, och varit på marknad. Så har ändå lyckats klämma in mycket denna helg. Jag önskar jag kunde skriva mer och varit bättre med mina ord men om sanningen ska fram så är idag ingen bra dag. Jag skulle vilja vara överallt förutom här i mitt rum just nu. Vill inte vakna imon här. Jag är så över det nu. Au pair livet och allt det innebär. Och jag är SÅ trött på henne. 

Mamma: Jag vet att du säkerligen avnjuter din semester med att vara uppe sent och vakna sent men om du finner tid imon morgon att gå upp vid 8 så kan jag vara uppe så vi kan snacka. Saknar dig. 

Motorcykels tjejen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar