7.07.2011

Chocken.

Idag fick jag ett mail från cultural care. Den 22 juli vill de veta varifrån jag kommer att vilja åka hem från. SHIT. Snackade med Emelie när jag såg det och vi båda kunde hålla med om att de var idioter som sänder ut de 10 dagar innan! Så nu kom stessen.. Stessen av att inte har något direkt planerat för sista månaden och stessen för att komma hem. Jo men så om sanningen ska fram så känner jag mig nervös, rädd, glad, ledsen, spänd,lycklig, och orolig för att komma hem. Är rädd för att komma hem och börja fundera, vad gör jag nu? Antar att detta är vanligt. Men nu  är det så nära. Bara sommaren och sen är jag hemma typ. Så på lördag ska jag och Emelie skypa och planera inför sista månaden. Ni skulle hört de två stessade tjejerna idag. GALET. Längtar så tills hon kommer hit och hon och jag kan planera våra liv ihop haha. Nu måste jag planeraplaneraplanera massa mer. Hur många gånger har jag sagt planera i detta inlägget? Shit, vad hände med spontana Kajsa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar