7.14.2011

TRÖTT!

Är så himlans trött just nu. Jag är inte duktig på att gå och lägga mig i tid. Och ikväll är inget undantag.. Idag har varit en himlans slapp dag. Slutade klockan 1. Det var mest för att jag hade jobbat 14 timmar igår. Så skypea , fixa med bilder, träna och slappa. Vilken bra dag! Idag hände en stor sak för mig. Skulle åka in till the mall och köpa en födelsedags present till B som fyller 14 år imon. Jag har inte varit där på över en månad vilket är stort för mig. Har ett extremt shopping behov.. Och det riktigt kliade i fingrarna när jag var där. Men jag klarade det. Gick in, köpte presenten och gick ut. Ekonomiska KAJSA! Jag är jätte duktig nu känner jag och fokuserar på att inte spendera. Om detta håller i sig får vi se. Men håller tummarna.. Hela mitt liv nu kan man hitta i min nyinköpta almanacka. Haha helt sjukt faktiskt men där finns allt. Saker  jag ska göra i veckan, hur mycket jag har jobbat, vilket väder det var, hur mycket pengar jag sparat, och saker jag har planerat såklart. Töntigt kan nog vissa påstå, men coooolt säger jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar