7.05.2011

Livet leker.

Dagen idag har varit underbart varm! ÄNTLIGEN har sommaren hittat till Washington. Ingen kan vara lyckligare över det än jag. Morgonen började med att jag åkte och handlade kaffe till oss och på starbucks är alla hur lyckliga som helst. Man märker verkligen av hur folket här tar vara på de lilla sol vi får. Precis när jag skulle gå ut är det en äldre man som ska in, han stannar och säger " I hope you will have a wonderful day mam" vem blir inte lycklig av att höra det? Tack främling! Mamman skulle jobba idag och imed värmen ville jag hitta på något riktigt roligt för mig och flickorna att göra så jag och Kenz gick på jakt efter en pool i garaget. Efter många spindel skrik och nät senare hittade jag den. Fick ta ut den och först pumpa upp hela saken i typ 20 min. Efter det skrubbade jag rent den. Vi satte den först ute på gräset för den skulle vara i solen. Dock halvvägs in till att den är full bestämmer sig Kenz för att hon inte vill vara i solen.. Sååå det blev till att flytta den till skuggan. Fulla på den på nytt. Hade värsta iden om att de skulle simma och leka i den och att jag kunde sitta bredvid och jobba på brännan. Den ultimata planen. Jo tack. Efter 10 min i poolen så var det nog. Sen ville de inte mer. Haha jaaahaa. Tur att jag gjorde allt det för 10 min. Barn asså.. Men vi hade en bra dag! Just nu är jag jätte lycklig för det är så mycket roligt som kommer att hända! Emelie kommer hit i Augusti! Och efter det så ska jag till SF och träffa världens bästa! Massa roligt att se fram emot nu så just nu är livet på topp, trivs så himla bra här och med alla mina vänner som finns här. Älskade dessa stunder!!

Skulle ju berätta om loppet jag skulle göra på lördag men det kommer inte bli av.. SATAN.

Imon så ska vi ligga hela dagen vid poolen, den riktiga nu dåra.






 Emelie dessa pool bilderna är till dig. Kan din coola stora pool slå giraffen? Eh neeej.
Den sprutar vatten också!




P.s. Jag såg just världens stöööööörsta spindel i mitt rum. Lovar att ni aldrig sett större! Sen såg jag en till. Det var det, nu sover jag inte där inatt. Tog min kudde och täcke och nu sitter jag nere i soffan. De må tycka att jag är en galen au pair imon men jag vill verkligen inte sova där inne!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar