7.05.2011

Så firas det!

Nu har jag firat min första 4th of july. Påminde mycket om våran midsommar. Man festar, blir full, umgås, äter och skjuter fyrverkerier. Själv var jag nykter då jag ska jobba imon. Blev att jag firade med familjen. Första på morgonen var vi nere vid vattnet där de var som en marknad och sen var det en flyg visning med massa olika jet plan. Var roligt att vandra där och se hur alla människor kommer ut. Sen åkte vi vidare till deras släktingar som bor precis vid en sjö. Åt en himla massa och efter det var det ett helt galet fint fyrverkeri show.. Jag åkte från lite tidigare så jag kunde se några med Tami och de andra tjejerna i Tacoma. Men överallt festade människor och var ute. Var en helt underbart varm och fin dag. Dock kändes bara allt ganska lamt imed att imon är en jobb dag för de flesta. Men det verkade inte stoppa dem. På marknaden köpte jag en amerikansk flagga som jag är mäktigt stolt över. Insåg idag hur himla mycket jag kommer att sakna detta landet när jag lämnar det. Det är här jag vill bo i framtiden. Detta är jag helt säker på!

Som sagt börjar jag jobba 7.30 imon så kände stressen att komma hem i tid ikväll. Fast klockan är nu halv ett och familjen är inte ens hemma än så vet inte riktigt hur det blir med det asså.. Kommer hem till att hundarna möter mig och att hela huset luktar bajs. Då har hundarna bajsat i hela tv rummet. Orsak 13940455 till varför jag ALDRIG kommer att skaffa hund. Ursch fy och neeeej. Ringde mamman och berättade men ursäktade mig för att jag inte kommer att vilja plocka upp det. Denna veckan har jag en massa som jag behöver få gjort plus att jag måste träna inför mitt lopp på lördag som jag än inte har berättat för er. Det får vi ta imon. Nu ska jag göra min att göra lista för veckan och sen däcka. Happy 4th of july alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar