7.18.2011

Summer Jam!

Ännu en helg med dålig uppdatering. Denna helgen var jag ledig och i lördags var det summer jam med tjejerna! Helt galet kul var det! De som var där var Ludacris, T-Pain, B.o.b, New Boys, Jeremih och Big K.R.I.T! Dagen började med att det öser ner. Så smidig som jag tror jag är så kör jag på en jeans klänning och mina hunters.. Det visar sig dock senare under dagen att det inte regnar alls så kanske inte var nödvändligt med stövlarna.. Hehe.. I alla fall så körde jag dit och mötte upp tjejerna i kön. Vi var där rätt tidigt så de första timmarna gled vi mest runt på området. Vi hade grymma platser! Det hela höll på hela dagen och vädret höll i sig. En grym dag var det. Idag sov jag länge och sen har jag varit med Celine på Ikea. Handlade inget speciellt dock men alltid kul med en utflykt på söndagen sådär. Imon och på tisdag kommer jag vara ledig för att jag ska jobba hela helgen. Fredag, lördag och söndag! Drygt. Har inte heller planerat in något speciellt jag ska göra på mina lediga dagar. Imon ska förhoppningsvis mamman slinga och klippa mitt hår. Ska också organisera med alla nytagna bilder jag har så jag kan uppdatera er och på Fb. Förhoppningsvis hinns det med massor utav skype dessa två dagarna så håll er inloggade mina vänner!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar