7.24.2011

Saknar

Alla mina vänner och hela min familj! Känns som om det var år och dagar sen jag pratade med någon av er.. Antar att min frånvaro från internet kan vara va som orsakat det. Just nu går tiden här så himla sakta. Detta är verkligen första gången under detta året som jag  säger detta. Men nu när jag verkligen har något att se fram emot, och som jag längtar ihjäl mig efter så är det som om tiden stoppas. Juli månad har segat fram. Denna helgen har segat fram. Enda dagen jag hade ledig var idag och den spenderades med Celine vid the lake. Här ligger man inte vid havet utan vid en sjö. IS kall var den. Jag lärde min tyska vänninna vad vi i Falkenberg kallar ett "kärringa dopp" dvs att du går i och skvätter lite vatten på ben och armar. Sen har man badat. Hon tyckte nog jag var rätt skum.Glömde även min kamera i hennes bil!! Men tog massa bilder som jag ska visa er alla. Denna veckan kommer inte bli lika hektisk som förra. Mamman mår mycket bättre och börjar återgå till det normala. Bara med 2 kupor större.. Av alla familjer man kan komma till, i hela USA, så måste jag nog säga att min är en av de mer intressanta.. Jo men intressanta är nog ett bra ord.

Mamma, jag kommer vara inne varje kväll denna veckan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar