12.10.2010

Lata dagar

Älskar lata dagar. Och lat är ett bra ord för vad jag har varit idag. Mamman hade vänner här hela morgonen och jag chillade i sängen tillsammans med min dator och lite svenska hollywood fruar. Drömmer sig bort till när jag blir en! haha nja kanske inte.. Sen la jag flickorna för en nap och sen slutade jag. Fick hoppa in lite ikväll men det var lungt och skönt. Träffade den tyska tjejen idag, och vi var ute och åt. Spännande med folk från andra länder asså. Kände mig som värsta nörden när jag frågade på massa frågor om Tyskland. Man vet aldrig när man kan få användning för sån information! Kanske är det jag som sitter i heta stolen på postkod miljonärerna och 1 miljons frågan är om tyskland. Det kan hända..

Imon ska jag in till Seattle och möta upp Malin*2 . Blir shopping som står högst upp på listan! LOVELY.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar